Let op! U gebruikt een sterk verouderde browserversie.

Deze browser heeft veiligheidsissues en kan niet alle mogelijkheden van deze en andere websites weergeven.
Lees meer over het upgraden van uw browser .

MijnKliksafe is wel goed bereikbaar.

Applicatiebeheerder

Algemene info

Jij bent verantwoordelijk voor de werking van bedrijfskritische applicaties, waaronder AFAS en TOPdesk. Je voert onderhoud uit en doet aanpassingen om te voorzien in de wensen van de interne gebruiker. Hierin heb jij een sleutelrol: je beschrijft nieuwe wensen, en zorgt voor het testen en accepteren ervan. Daarnaast ondersteun je bij het definiëren en implementeren van nieuwe projecten die gericht zijn op innovatie en verbetering van het productportfolio. Je introduceert nieuwe producten en diensten in de verschillende applicaties. 

Je maakt deel uit van het bedrijfsbureau, een afdeling die in dienst staat van de hele organisatie en waar alles samenkomt. Je bent continu bezig de organisatie te ondersteunen in de activiteiten, mee te helpen aan het verbeteren en optimaliseren ervan. Je houdt overzicht over de projecten en hebt tegelijk oog voor details.

Taken

– Je coördineert en verzorgt de professionalisering van het functionele en technische applicatiebeheer.
– Je adviseert en ondersteunt de directe gebruikers van onze systemen.
– Je werkt functionele wijzigingen uit, voert ze door en beoordeelt ze.
– Je beheert en onderhoudt applicaties, waaronder AFAS en TOPdesk.
– Je werkt mee aan acceptatietesten, opleidingen voor gebruikers, en stelt hiervoor handleidingen op.
– Je regelt planningen, stelt testscripts op en houdt controle op het hele proces van implementaties van nieuwe versies van applicaties.
– Je functioneert als kennisexpert voor tweedelijns incidenten, die jouw afdeling aangaan.
– Je werkt actief mee aan projecten die op je afdeling worden uitgevoerd: je stelt daarvoor onder andere projectrapportages op.
– Je speelt in op knelpunten die je signaleert binnen bestaande en operationele processen.
– Je bent verantwoordelijk voor de documentatie van projecten.

Wij vragen

  • HBO werk- en denkniveau
  • Analytisch vermogen
  • Zelfstandigheid
  • Kennis en ervaring met projectmanagement
  • Doel- en resultaatgerichtheid
  • Proactieve en pragmatische houding
  • Gericht op de (interne) klant
  • Stressbestendigheid


Wat bieden wij?

– Een marktconform salaris (€ 2500-€ 3700)
– Laptop van de zaak, 25 vakantiedagen, goed pensioen, ambitieus en hecht team
– Opleidingsbudget
– Een prettige werkplek met oog voor je welzijn (zit-stabureau en schermpauzes, wekelijks een broodje van De Kievid met elkaar)
– Geweldige collega’s

IETS VOOR JOU?

We ontmoeten je graag. De werving en selectie voor deze vacature wordt gedaan door Ton den Hertog van Aatop ICT. Voor meer informatie en vragen, of bij interesse, kun je contact met hem opnemen via t.denhertog@aatop.nl of 0318 796 123.

PS Wil je vast weten hoe het er uitziet bij ons? Lees onze blog Zwarte pakken of luchtig sfeertje of bekijk ons team.