Let op! U gebruikt een sterk verouderde browserversie.

Deze browser heeft veiligheidsissues en kan niet alle mogelijkheden van deze en andere websites weergeven.
Lees meer over het upgraden van uw browser .

MijnKliksafe is wel goed bereikbaar.

Wij zijn gek met onze kantoorhond Oscar, maar zien eigenlijk liever jou achter deze laptop zitten. Voor onze afdeling Techniek zijn we op zoek naar een:

applicatiebeheerder (40 uur)

Je maakt deel uit van het team applicatiebeheer, binnen de afdeling Techniek die in dienst staat van de hele organisatie en waar alles samenkomt. Je bent continu bezig de organisatie te ondersteunen in de activiteiten, mee te helpen aan het verbeteren en optimaliseren ervan. Je houdt overzicht over de projecten en hebt tegelijk oog voor details.

Algemene info

Jij bent verantwoordelijk voor de werking van bedrijfskritische applicaties, waaronder AFAS en TOPdesk. Je voert onderhoud uit en doet aanpassingen om te voorzien in de wensen van de interne gebruiker. Hierin heb jij een sleutelrol: je beschrijft nieuwe wensen, en zorgt voor het testen en accepteren ervan. Daarnaast ondersteun je bij het definiëren en implementeren van nieuwe projecten die gericht zijn op innovatie en verbetering van het productportfolio. Je introduceert nieuwe producten en diensten in de verschillende applicaties. 

Taken

– Je coördineert en verzorgt de professionalisering van het functionele en technische applicatiebeheer.
– Je adviseert en ondersteunt de directe gebruikers van onze systemen.
– Je werkt functionele wijzigingen uit, voert ze door en beoordeelt ze.
– Je beheert en onderhoudt applicaties, waaronder AFAS en TOPdesk.
– Je werkt mee aan acceptatietesten, opleidingen voor gebruikers, en stelt hiervoor handleidingen op.
– Je regelt planningen, stelt testscripts op en houdt controle op het hele proces van implementaties van nieuwe versies van applicaties.
– Je functioneert als kennisexpert voor tweedelijns incidenten, die jouw afdeling aangaan.
– Je werkt actief mee aan projecten die op je afdeling worden uitgevoerd: je stelt daarvoor onder andere projectrapportages op.
– Je speelt in op knelpunten die je signaleert binnen bestaande en operationele processen.
– Je bent verantwoordelijk voor de documentatie van projecten.

Wij vragen

  • HBO werk- en denkniveau
  • Analytisch vermogen
  • Affiniteit met testen van software
  • Zelfstandigheid
  • Kennis en ervaring met projectmanagement
  • Doel- en resultaatgerichtheid
  • Proactieve en pragmatische houding
  • Gericht op de (interne) klant
  • Stressbestendigheid


Wat bieden wij?

– Een marktconform salaris (€ 2500-€ 3700)
– Laptop van de zaak, 25 vakantiedagen, goed pensioen, ambitieus en hecht team
– Thuiswerkmogelijkheid
– Opleidingsbudget
– Een prettige werkplek met oog voor je welzijn (zit-stabureau en schermpauzes, )
– Geweldige collega’s
– Toegang tot een online trainingsplatform voor de ontwikkeling van je persoonlijke vaardigheden

Iets voor jou?

We ontmoeten je graag. De werving en selectie voor deze vacature wordt gedaan door Ton den Hertog van Aatop ICT. Voor meer informatie en vragen, of bij interesse, kun je contact met hem opnemen via t.denhertog@aatop.nl of 0318 796 123.

PS Wil je vast weten hoe het er uitziet bij ons? Lees onze blog Zwarte pakken of luchtig sfeertje of bekijk ons team.