Hoe word je nummer 1 van Nederland? We vroegen het aan onze collega’s…
Jan, teamleider van ons Klantcontactcentrum:
“Het klantcontactcentrum bestaat uit een team met gedreven mensen. Iedereen heeft hart voor Kliksafe en voor onze klanten. Deze cocktail zorgt ervoor dat we via telefoon, chat en mail zo persoonlijk mogelijk onze support verlenen.”
Marieke B., medewerker Orderdesk:
“Het is heel fijn om bij Kliksafe te werken. Inmiddels maak ik alweer meer dan 10 jaar deel uit van dit fantastische team. In de loop der jaren is ons team veelvuldig uitgebreid en het voelt als een grote familie. Naast deze gezelligheid is het ook prettig om bij Kliksafe te werken. Het werk is afwisselend en leuk. Soms is het heel druk en ingewikkeld en de andere keer gaat het werk van een leien dakje. Het ene moment werk je achter de schermen en dan zijn er dagen dat je klant na klant telefonisch spreekt.
Op onze afdeling Orderdesk bellen klanten bijna nooit voor niets: men belt voor een update over de aanvraag, het doorgeven van een verhuizing, het wijzigen van een filter en ga zo maar door. Het leukste eraan is om dienstbaar te zijn - en we zien dus ook dat onze klanten die dienstbaarheid zeer waarderen. Slecht-nieuwsgesprekjes of gesprekken over een (al dan niet) terechte klacht zijn niet zo fijn: het is altijd weer de kunst om uiteindelijk een blije klant te krijgen. Dat kost soms wat zweet, maar meer dan eens worden deze minder leuke kanten van het werk zelfs ook met een glimlach gedaan 😊. Wat mij betreft, blijven wij als team nog lang onze klantenkring bedienen!”
Bert Jan, algemeen directeur:
“Nummer 1 van Nederland word je niet zomaar, zeker niet als je wordt vergeleken met grote merken als KPN en XS4ALL. Je vraagt zich misschien af: hoe doen ze dat toch? Eigenlijk is het heel eenvoudig: gewoon doen wat je belooft. Anders gezegd: betrouwbaar zijn.
En dat is nu juist een van onze kernwaarden. Niet alleen voor ons filter, maar ook in de benadering van onze klanten. We doen wat we zeggen. Afspraken kom je na. Klanten help je zo ver je kunt, en daar ben je eerlijk over. Natuurlijk gaat er wel eens wat mis, is er een storing of wat dan ook. Duidelijk communiceren is dan cruciaal. De klant wil weten waar hij aan toe is. En als wij het ook niet weten? Dan zeggen we dat ook. Open en kwetsbaar. Daar houden onze klanten van.”
Herman, technisch directeur:
“Het filteren van internetverbindingen is een vak apart - er zijn niet veel techneuten in Nederland die daar echt verstand van hebben. Je kunt niet zomaar een filter plaatsen en denken dat het wel gaat werken.
Bij Kliksafe lopen een paar deskundigen rond die samen met onze partner in Engeland de ontwikkelingen op de voet volgen, en waar nodig het filter aanpassen aan de actualiteit.
Daarmee blijven we concurrenten op filtergebied steeds net een paar stappen voor.”
Francien, HRM:
“Mensen staan bij ons voorop. Dat geldt voor de klant, maar natuurlijk ook voor de medewerkers. Hoewel we de fysieke taartmomenten en het samenzijn nu enorm missen, houden we echt aandacht voor onze mensen. We stimuleren een gezamenlijke wandeling, gezelligheidsgesprekjes en natuurlijk ook genoeg beweging. Zo blijven we vitaal en kunnen we ons volop inzetten om onze klanten zo goed mogelijk te helpen.”
Robert, Marketing:
“Wij van marketing doen ons best om de website voortdurend te optimaliseren - alles voor het gemak van de klant. We zijn blij als klanten onderwerpen aanreiken voor een blog. Onze blogs zijn heel belangrijk, we leggen daarin bijvoorbeeld lastige dingen uit. En we zien ook dat die blogs heel goed worden gelezen. Onze klantengroep is sowieso een heel trouwe lezersgroep, de nieuwsbrieven van Kliksafe worden supergoed gelezen. We doen ook elke keer weer ons best om actueel te zijn, om goeie tips te geven, om je te helpen met dingen. Wij zeggen dan: bedankt allemaal!”
Reageren?