Let op! U gebruikt een sterk verouderde browserversie.

Deze browser heeft veiligheidsissues en kan niet alle mogelijkheden van deze en andere websites weergeven.
Lees meer over het upgraden van uw browser .

MijnKliksafe is wel goed bereikbaar.

Hoe word je nummer 1 van Nederland?

#Binnenkijken bij Kliksafe

Geplaatst op 10 december 2020

Hoe word je nummer 1 van Nederland? We vroegen het aan onze collega’s…

Jan, teamleider van ons Klantcontactcentrum:

“Het klantcontactcentrum bestaat uit een team met gedreven mensen. Iedereen heeft hart voor Kliksafe en voor onze klanten. Deze cocktail zorgt ervoor dat we via telefoon, chat en mail zo persoonlijk mogelijk onze support verlenen.”

Marieke B., medewerker Orderdesk:

Marieke“Het is heel fijn om bij Kliksafe te werken. Inmiddels maak ik alweer meer dan 10 jaar deel uit van dit fantastische team. In de loop der jaren is ons team veelvuldig uitgebreid en het voelt als een grote familie. Naast deze gezelligheid is het ook prettig om bij Kliksafe te werken. Het werk is afwisselend en leuk. Soms is het heel druk en ingewikkeld en de andere keer gaat het werk van een leien dakje. Het ene moment werk je achter de schermen en dan zijn er dagen dat je klant na klant telefonisch spreekt.
Op onze afdeling Orderdesk bellen klanten bijna nooit voor niets: men belt voor een update over de aanvraag, het doorgeven van een verhuizing, het wijzigen van een filter en ga zo maar door. Het leukste eraan is om dienstbaar te zijn - en we zien dus ook dat onze klanten die dienstbaarheid zeer waarderen. Slecht-nieuwsgesprekjes of gesprekken over een (al dan niet) terechte klacht zijn niet zo fijn: het is altijd weer de kunst om uiteindelijk een blije klant te krijgen. Dat kost soms wat zweet, maar meer dan eens worden deze minder leuke kanten van het werk zelfs ook met een glimlach gedaan 😊. Wat mij betreft, blijven wij als team nog lang onze klantenkring bedienen!”

Bert Jan, algemeen directeur:

“Nummer 1 van Nederland word je niet zomaar, zeker niet als je wordt vergeleken met grote merken als KPN en XS4ALL. Je vraagt zich misschien af: hoe doen ze dat toch? Eigenlijk is het heel eenvoudig: gewoon doen wat je belooft. Anders gezegd: betrouwbaar zijn.
En dat is nu juist een van onze kernwaarden. Niet alleen voor ons filter, maar ook in de benadering van onze klanten. We doen wat we zeggen. Afspraken kom je na. Klanten help je zo ver je kunt, en daar ben je eerlijk over. Natuurlijk gaat er wel eens wat mis, is er een storing of wat dan ook. Duidelijk communiceren is dan cruciaal. De klant wil weten waar hij aan toe is. En als wij het ook niet weten? Dan zeggen we dat ook. Open en kwetsbaar. Daar houden onze klanten van.”

Herman, technisch directeur:

“Het filteren van internetverbindingen is een vak apart - er zijn niet veel techneuten in Nederland die daar echt verstand van hebben. Je kunt niet zomaar een filter plaatsen en denken dat het wel gaat werken.
Bij Kliksafe lopen een paar deskundigen rond die samen met onze partner in Engeland de ontwikkelingen op de voet volgen, en waar nodig het filter aanpassen aan de actualiteit. 
Daarmee blijven we concurrenten op filtergebied steeds net een paar stappen voor.”

Francien, HRM:

Francien“Mensen staan bij ons voorop. Dat geldt voor de klant, maar natuurlijk ook voor de medewerkers. Hoewel we de fysieke taartmomenten en het samenzijn nu enorm missen, houden we echt aandacht voor onze mensen. We stimuleren een gezamenlijke wandeling, gezelligheidsgesprekjes en natuurlijk ook genoeg beweging. Zo blijven we vitaal en kunnen we ons volop inzetten om onze klanten zo goed mogelijk te helpen.”

Robert, Marketing:

“Wij van marketing doen ons best om de website voortdurend te optimaliseren - alles voor het gemak van de klant. We zijn blij als klanten onderwerpen aanreiken voor een blog. Onze blogs zijn heel belangrijk, we leggen daarin bijvoorbeeld lastige dingen uit. En we zien ook dat die blogs heel goed worden gelezen. Onze klantengroep is sowieso een heel trouwe lezersgroep, de nieuwsbrieven van Kliksafe worden supergoed gelezen. We doen ook elke keer weer ons best om actueel te zijn, om goeie tips te geven, om je te helpen met dingen. Wij zeggen dan: bedankt allemaal!”

Nelleke
Over de auteur:

Nelleke werkt op de afdeling marketing en communicatie bij Kliksafe. Ze houdt van schrijven, lezen, snowboarden, muziek en reizen. Snapt niks van proxyservers en dat soort dingen, en op haar kantoor hangt de muur vol met vellen papier. Met quotes, met tekeningen: alles wat inspireert en motiveert.

Wij zijn Kliksafe

Wat we het allerbelangrijkst vinden: online veiligheid voor jou en je gezin. Daarom geven we tips over zo ongeveer alles wat met internet te maken heeft. Ook leveren we verschillende filterproducten. Zodat je zelf kan bepalen wat je wel en niet ziet. Wel zo veilig!

Reacties (2)

Nelleke Nelleke
16 december 2020 11:43

Geachte meneer Kuipers, Wat vervelend wat er is gebeurd, ik snap dat het kwijtraken van een e-mailaccount niet niks is. Daarom heb ik nagevraagd bij mijn collega, die Hoofd Consumenten is, hoe het zit met een verwijderde e-mailaccount. Om privacyredenen kunnen we een verwijderde account nooit herstellen. Dit is zo ingesteld om de gebruiker te beschermen (want zo kan ook een ander, of wij als provider, uw mail niet lezen) maar is tegelijk bij een niet bedoelde verwijdering heel radicaal. Helaas kunnen wij hier verder niks aan doen. De privacy van ons klanten staat voorop. Toch begrijp ik goed dat een blog over onze klanttevredenheid dan in het verkeerde keelgat kan schieten. Onze excuses daarvoor. Wilt u hierover verder in gesprek met ons, dan kan dat natuurlijk. U kunt dan het beste mailen naar klantcontactcentrum@kliksafe.nl. Een vriendelijke groet!

Avatar Tjibbe Kuipers
15 december 2020 14:21

Goedemiddag, Vandaag teleurstellende ervaring opgedaan met Kliksafe. Had per ongeluk mijn e-mail account verwijderd. Contact opgenomen met de helpdesk met het verzoek om mijn account te herstellen. Mij werd medegedeeld dat Kliksafe heeft besloten om geen email account s meer te herstellen en voor mij, die al 20 jaar vaste klant ben bij Kliksafe, geen uitzondering te willen maken. Voor mij dan ook geen nr. 1 wat betreft klanttevredenheid/service. Voor mij betekend dit verlies van mijn account dan ook heel veel administratieve overlast. Vanwege dit issue heb ik dan ook besloten om over te stappen naar een andere provider die wel bereid is om bij eventueel account verwijdering dit te herstellen. Met vriendelijke groet, Dhr. T. Kuipers Scherpenzeel

Reageren?

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Voor onze blog hanteren we deze huisregels.

Deel dit bericht op: