Let op! U gebruikt een sterk verouderde browserversie.

Deze browser heeft veiligheidsissues en kan niet alle mogelijkheden van deze en andere websites weergeven.
Lees meer over het upgraden van uw browser .

MijnKliksafe is wel goed bereikbaar.

 

 

De laatste stappen

De storing is inmiddels verholpen. Maar doordat uw browser (het scherm waarmee u op internet gaat) een soort geheugen heeft, kan het zijn dat de webmail het nog steeds niet doet. We hebben een stappenplan gemaakt, waarmee u dit op kunt lossen.

Via webmail.kliksafe.nl:

Als u gebruik maakt van webmail, is het advies om de cache te legen:

  1. Open uw internetbrowser.
  2. Ga vervolgens naar https://www.kliksafe.nl en klik dan rechts-bovenin op ‘webmail’.
  3. Druk de toetsencombinatie tegelijkertijd in: Ctrl+R (of Ctrl + Shift + R)
  4. Vul uw gegevens in zonder ‘automatisch aanvullen’ te gebruiken.

 

Via een mailprogramma:

Als u gebruik maakt van een email programma, dan kan het zijn dat u het wachtwoord opnieuw moet invoeren. Om de instellingen te controleren klik dan op onderstaande link.

Voor Outlook klik hier
Voor Thunderbird klik hier
Voor Apple mail klik hier
Voor Apple mail (mobiel) klik hier
Voor overige zie https://www.kliksafe.nl/klantenservice/instellenmail