Let op! U gebruikt een sterk verouderde browserversie.

Deze browser heeft veiligheidsissues en kan niet alle mogelijkheden van deze en andere websites weergeven.
Lees meer over het upgraden van uw browser .

Serviceweb is wel goed bereikbaar.

Activeer Kliksafe-telefonie!

Bij al onze abonnementen kun je nu kosteloos Kliksafe-telefonie activeren.

Wat moet je doen?

  • Om telefonie aan je abonnement toe te voegen, ga je naar het Serviceweb.
  • Ga naar het tabblad Abonnement.
  • Klik op Upgrade naar +Bellen (bij glasvezel heet het Overstap glasvezel +Bellen).
  • Controleer de gegevens en klik op Volgende.
  • Vink het abonnement van je keuze aan en klik op Volgende.
  • Maak je keuze in het volgende scherm (huidig nummer meenemen of nieuw nummer) en kies evt. een belbundel.
  • Klik op Volgende.
  • Controleer je gegevens en klik op Volgende.
  • Geef je akkoord.
  • Zodra het telefoonnummer actief is, ontvang je bericht.
  • En nu: bellen maar!

 

Heb je liever dat wij het voor je doen? Geen probleem. Mail verkoop@kliksafe.nl of bel 0341-274 999 ons klantcontactcentrum, en wij regelen het voor je.

Kun ik mijn huidige nummer houden?

Ja, dat kan. Tijdens het bestellen wordt er gevraagd ‘Nieuw nummer’ of ‘Huidige nummer behouden’. Kies dus in dit geval voor ‘Huidig nummer behouden’. Let op: zeg je oude telefonie-abonnement nooit op voor de nieuwe actief is en controleer de voorwaarden bij je huidige telefoonaanbieder.

Voordelen overstappen naar Kliksafe-telefonie

  • Gratis bellen met andere Kliksafe-telefonieklanten.
  • Voordelige tarieven.
  • Alles bij één partij ondergebracht; wel zo handig.
  • Je kunt voor een belbundel kiezen, dan ben je zeker van een vaste prijs per maand.


Tip:
Meer weten over overstappen naar Kliksafe-telefonie in combinatie met een verhuizing? Klik dan hier.