Let op! U gebruikt een sterk verouderde browserversie.

Deze browser heeft veiligheidsissues en kan niet alle mogelijkheden van deze en andere websites weergeven.
Lees meer over het upgraden van uw browser .

MijnKliksafe is wel goed bereikbaar.

Er belt een leerkracht van een school: “In groep 7 & 8 willen wij graag de leerlingen wat meer vrijheid geven op internet, vooral dat ze ook op YouTube kunnen, kan dat?” “Zeker, dit kunnen wij voor u inregelen. Ons advies is dan om naar profiel geel over te stappen, daarmee kunnen de leerlingen ook op o.a. YouTube. Wij gaan dit regelen! U krijgt een mail van ons, waarna u dit gelijk kunt testen.” Ondertussen krijg je tickets binnen met allerlei technische vragen van scholen, en was je nog met een andere klantcasus bezig. Jij blijft kalm, geeft prio aan de casus, zet tickets uit en werkt je zaken rustig af. Zie jij jezelf dit wel doen? Dan maken we graag kennis met je!

Medewerker support onderwijs

Elke school heeft zijn eigen ICT-omgeving, en daarom is ook elke supportvraag anders. Als medewerker van het supportteam geef je eerste- en tweedelijns ondersteuning op Kliksafe-producten aan klanten uit de onderwijsbranche. Die producten, dat zijn onder andere een internetfilter, klasbeheer software, en Safeguarding – tools die zorgen voor een veilige internetomgeving en voor rust in de klas. Je levert een actieve bijdrage aan het optimaliseren van de technische dienstverlening en indien nodig, implementeer je die. Op termijn ga je meedraaien met de bereikbaarheidsdienst. Kortom: je bent een technische vraagbaak voor de klant.

 

Wat jouw werkzaamheden zijn

  • Aanspreekpunt voor klanten (zowel telefonisch als schriftelijk)
  • Oplossen van eerste- en tweedelijns tickets via het supportsysteem
  • Analyseren van knelpunten in de ICT-omgeving bij klanten
  • Monitoren van systemen bij klanten
  • Testen van servers
  • Meedenken bij de ontwikkeling van nieuwe producten voor de onderwijsmarkt
  • Documenteren van diensten
  • Meedraaien in het 24*7 bereikbaarheidsrooster voor de onderwijsmarkt

 

Wat we van jou verwachten

  • HBO werk- en denkniveau
  • Kennis van netwerken, firewalls en security vraagstukken
  • Goede beheersing Engels, zowel mondeling als schriftelijk
  • Zelfstandige en flexibele houding
  • Klant- en oplossingsgericht
  • Analytisch vermogen

 

Wat je van ons mag verwachten

  • Een salaris van € 2.800 – € 4.100, afhankelijk van je uren en ervaring
  • Laptop van de zaak, 25 vakantiedagen, goed pensioen
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, met een opleidingsbudget, en toegang tot een online trainingsplatform
  • Een prettige werkplek met oog voor je welzijn (zit-stabureau)
  • Mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken
  • Personeelskorting op je internetverbinding
  • Klein team met fijne collega’s

 

Waar je komt te werken

Welkom bij Kliksafe! Wij zijn dé internetprovider die gespecialiseerd is in veilig internet. We leveren verbindingen waar een filter op zit, zodat klanten zelf kunnen kiezen wat ze wel en niet willen zien. Dit doen we voor particulieren, en voor het onderwijs en de zakelijke markt. Ook bieden we tools voor ouderlijk toezicht, waarmee mensen controle krijgen op hun telefoongebruik, en delen we informatie en geven tips over mediaopvoeding en online risico’s. We zijn gevestigd in Nunspeet, waar jij samen met circa 45 collega’s werkt aan de missie om de onlinewereld voor onze klanten steeds iets veiliger te maken.

 

Solliciteren?

Wil je meer weten over deze vacature? Stuur gerust een mail of WhatsApp-bericht. Beter nog, stuur gelijk je sollicitatie naar hrm@isp.kliksafe.nl.

Wacht niet te lang met reageren, deze vacature sluit vrijdag 27 september.