We zoeken een nieuwe collega voor onze klantenservice. Ben jij klantgericht ingesteld, heb je affiniteit met ICT en zoek je een nieuwe uitdaging? Lees dan verder.
Medewerker support (40 uur)
Het klantcontactcentrum (kcc) is de grootste afdeling binnen Kliksafe. Een energiek team waar we trots op zijn: het is het gezicht van ons bedrijf. Als mensen naar Kliksafe bellen met vragen over het filter, hulp nodig hebben bij technische zaken of meer willen weten over parental control, staat ons kcc voor ze klaar. Dit team zit te wachten tot jij ze komt versterken.
Wat je gaat doen
- Beantwoorden van diverse binnenkomende vragen van klanten via mail, chat of telefoon;
- Analyseren van de klantvraag en het bieden van technische ondersteuning van de Kliksafe-producten en -diensten;
- Zorgen voor een nauwkeurige registratie en snelle afhandeling van de klantvraag in het ticketsysteem;
- Onderhouden van contact met de klant over de voortgang van het gemelde probleem;
- Onderhouden van contact met onze leveranciers;
- Aansturen van flexers tijdens avond- en zaterdagdiensten.
Wat we van je verwachten
- Je hebt minimaal MBO 4, ICT-opleiding is een pré;
- De klant staat voor jou op nummer 1;
- Je kunt snel schakelen in hectische situaties;
- Je communicatieve vaardigheden zijn uitstekend;
- Je bent resultaatgericht;
- Je denkt in oplossingen;
- Je bent bereid flexibele tijden te werken.
Wat wij jou bieden
- Goede werkplek met zit-stabureau en schermpauzes;
- Een salaris van € 2.200-€ 3.000, afhankelijk van je kennis en ervaring;
- 25 vakantiedagen;
- Toegang tot Goodhabitz voor zelfontwikkeling;
- Mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken;
- Korting op je Kliksafe-internetverbinding.
Iets voor jou?
Wil je meer weten over deze vacature? Bel Robert op 06-5190.3204 of stuur een appje. Beter nog, stuur ons gelijk je sollicitatie en CV: hrm@isp.kliksafe.nl.