Let op! U gebruikt een sterk verouderde browserversie.

Deze browser heeft veiligheidsissues en kan niet alle mogelijkheden van deze en andere websites weergeven.
Lees meer over het upgraden van uw browser .

MijnKliksafe is wel goed bereikbaar.

Medewerker klantcontactcentrum

Aan alle helden die de modem van hun oma in een handomdraai aansluiten (of daar met behulp van de handleiding in ieder geval uit komen): we zijn op zoek naar jou!

Vanwege groei zijn wij blijvend op zoek naar:

Enthousiaste medewerkers klantcontactcentrum (0,6 fte en 1,0 fte)

Als medewerker klantcontactcentrum kom je in ons grootste team te werken: het klantcontactcentrum. Een energiek team waar we heel trots op zijn: zij zijn tenslotte het gezicht van ons bedrijf. Als klanten naar Kliksafe bellen om informatie te vragen over onze producten, omdat ze vragen hebben over hun verbinding of omdat hun internet gewoon raar doet, staat ons kcc-team voor ze klaar.

Help je ons mee om van elke klant een tevreden klant te maken? Het werk is afwisselend en uitdagend, met veel ruimte voor eigen ideeën.

Hoe ziet jouw dag eruit?

Als medewerker van het klantcontactcentrum beantwoord je vragen van klanten. Daar heb je enige creativiteit voor nodig, want de vragen zijn zeer divers. Technische interesse is vooral belangrijk: er komen ook vragen langs waar best wat gepuzzel voor nodig is. Word jij blij van het contact met klanten, het oplossen van problemen en een tof team?

De spelregels:

  • Minimaal afgeronde MBO opleiding bij voorkeur op het gebied van ICT.
  • Je bent vertrouwd met de werking van internet, e-mail, pc’s en telefonie;
  • Je werkt nauwkeurig en bent resultaatgericht;
  • Zelfstandig kunnen werken
  • Het oplossen van internetproblemen is voor jou peanuts;
  • Je bent bereid om onregelmatig te werken.

 

Zit je nog steeds te knikken? We kijken uit naar je sollicitatie!

Stuur je sollicitatie naar onze collega Francien: hrm@isp.kliksafe.nl, en wie weet tot gauw 😊