Let op! U gebruikt een sterk verouderde browserversie.

Deze browser heeft veiligheidsissues en kan niet alle mogelijkheden van deze en andere websites weergeven.
Lees meer over het upgraden van uw browser .

MijnKliksafe is wel goed bereikbaar.

Voor onze afdeling Service & Support zijn wij op zoek naar een energieke teamleider. Zorg jij ervoor dat deze afdeling -die onze klanten ondersteunt- op rolletjes loopt, dat onze klanten blij zijn, en dat het team met plezier naar het werk komt?

Wij zoeken: teamleider Service & Support

Jij geeft leiding aan de afdeling Service & Support binnen Kliksafe Consumenten. Je weet met jouw enthousiasme de afdeling te motiveren om de klant zo goed mogelijk te bedienen. Je bent het aanspreekpunt en houdt zicht op de werkzaamheden binnen de afdeling. Ook ben je verantwoordelijk voor de roosters, en voer je gesprekken met je mensen om de kwaliteit van werk en dienstverlening op peil te houden. In samenwerking met de manager Consumenten werk je continu aan verbetering van de processen en werkzaamheden van de afdeling.

 

Wat je gaat doen

  • Motiveren, stimuleren en begeleiden van medewerkers ten behoeve van de kwaliteit van de dienstverlening;
  • Zorgdragen voor een prettige, veilige en productieve werksfeer;
  • Aanspreekpunt zijn voor het team voor vakinhoudelijke vragen;
  • Optimaliseren van klantcontact ter verbetering van de klanttevredenheid;
  • Signaleert pro-actief structurele knelpunten en doet voorstellen ter verbetering;
  • Gesprekken (waaronder ook FIT-gesprekken) voeren met medewerkers;
  • Begeleiden van verzuim;
  • Contact onderhouden met interne en externe tweedelijnsafdelingen;;
  • Een actieve bijdrage leveren aan het opstellen van het jaarplan en zorgdragen voor de uitvoering ervan;
  • Verantwoordelijk voor de dagelijkse operationele gang van zaken;
  • Behandelen van compensatieverzoeken, verlof- en urenregistratie.

 

Wat we van jou verwachten

  • HBO werk- en denkniveau en relavante (leidinggevende) werkervaring;
  • Je weet het team te inspireren en te motiveren om te groeien;
  • Je kunt goed luisteren en hebt oog voor het welzijn van collega’s;
  • Organisatorische en coördinerende vaardigheden;
  • Je kunt zelfstandig en pro-actief werken;
  • Je bent stressbestendig;
  • Goede communicatieve vaardigheden;
  • Ervaring binnen de telecomsector is een pré;

 

Wat je van ons mag verwachten

  • Prettige werksfeer;
  • Laptop van de zaak, 25 vakantiedagen, goed pensioen;
  • Opleidingsbudget;
  • Toegang tot een online trainingsplatform voor de ontwikkeling van je persoonlijke vaardigheden
  • Afwisselend werk;
  • Thuiswerkmogelijkheden;
  • Goede werkplek met oog voor je welzijn (zit-stabureau en schermpauzes);
  • Een salaris van € 2.500-€ 3.800, afhankelijk van je kennis en ervaring.

 

Je sollicitatie

Is dit wat voor jou? We ontmoeten je graag. De werving en selectie voor deze vacature wordt gedaan door Ton den Hertog van Aatop ICT. Voor meer informatie en vragen, of bij interesse, kun je contact met hem opnemen via t.denhertog@aatop.nl of 0318 796 123.

PS Wil je vast weten hoe het er uitziet bij ons? Lees Zwarte pakken of luchtig sfeertje.