Let op! U gebruikt een sterk verouderde browserversie.

Deze browser heeft veiligheidsissues en kan niet alle mogelijkheden van deze en andere websites weergeven.
Lees meer over het upgraden van uw browser .

MijnKliksafe is wel goed bereikbaar.

Technisch supportmedewerker (40 uur)

Binnen Kliksafe houdt de afdeling Zakelijk zich bezig met online veiligheid op scholen, in bedrijven en in de zorg. Wij leveren applicaties/hardware/machines die met name scholen kunnen inzetten om hun leerlingen veilig internet te kunnen bieden. Veilig internet; dat is bijvoorbeeld een filter op het internet, dat zijn rapportages over het internetgedrag, dat zijn monitoringstools, en meer. Wij leveren vakkundig support op al deze zaken. En daarin krijg jij een belangrijke rol!

Ben jij beschikbaar voor een nieuwe uitdaging en heb je affiniteit met ICT? Lees dan vooral verder, wellicht ben jij de persoon die wij zoeken.

Wij zoeken een: technisch supportmedewerker (40 uur)

Met ons team staan wij dagelijks klaar voor onze klanten in het onderwijs, het bedrijfsleven en in de zorg. Ons team – dat is een klein, informeel team dat klanten snel en vakkundig van dienst wil zijn. Binnen onze afdeling zijn de lijnen kort en zijn we gelijkwaardig. Ons motto is: hard werken én hard lachen.

Jouw werkzaamheden: 

  • Technische ondersteuning bij installaties en projecten
  • Aanspreekpunt voor klanten (zowel telefonisch als schriftelijk)
  • Oplossen van eerstelijns tickets via het supportsysteem
  • Vastleggen van documentatie
  • Het oplossen van vraagstukken: over filtertechnieken, implementatie en het beheer van een filter
  • Het installeren van machines (UTM)
  • Meelopen met projecten (bijvoorbeeld de implementatie van filtering, classroom en safeguarding of vervangingsprojecten van de hardware die wij aan klanten leveren)

 

Als technisch supportmedewerker krijg je het eerste half jaar intensieve begeleiding. Dit om ervoor te zorgen dat jij je de techniek eigen maakt.

Wat wij van jou verwachten:

  • Je bent in het bezit van een mbo niveau 3 ICT opleiding
  • Je hebt kennis van ICT netwerken
  • Intune en G-Suite zijn je niet onbekend
  • Je bent communicatief vaardig en beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Voor het uitvoeren van je werkzaamheden is de beheersing van de Engelse taal een pre
  • Je bent stressbestendig, klant- en oplossingsgericht

 

Wat wij bieden:

  • € 2.000 – € 2.800 bruto, afhankelijk van je kennis en ervaring
  • Werken binnen een klein en hecht team, met geweldige collega’s
  • Mogelijkheden om je verder te ontwikkelen
  • Laptop van de zaak, 25 vakantiedagen en goed pensioen
  • Een prettige werkplek met oog voor je welzijn (zit-stabureau en schermpauzes, wekelijks een broodje van De Kievid)

 

Iets voor jou?

Ben je na het lezen van deze vacature enthousiast geworden? Solliciteer meteen. De werving en selectie voor deze vacature wordt gedaan door Ton den Hertog van Aatop ICT. Mail je CV en motivatie naar t.denhertog@aatop.nl. Ook voor meer informatie en vragen kun je contact met hem opnemen via t.denhertog@aatop.nl of 0318 796 123.

PS Wil je vast weten hoe het er uitziet bij ons? Lees onze blog Zwarte pakken of luchtig sfeertje of bekijk ons team.

Iets voor jou?

Mail je interesse, vragen of motivatie naar Ton den Hartog. Werving en selectie wordt gedaan door Aatop ICT.

Neem contact op