Let op! U gebruikt een sterk verouderde browserversie.

Deze browser heeft veiligheidsissues en kan niet alle mogelijkheden van deze en andere websites weergeven.
Lees meer over het upgraden van uw browser .

Service Kliksafe Class

Effectief en veilig internet op uw school, dat moet zorgeloos en snel. De dienstverlening van Kliksafe Class begint bij de levering en de installatie. Ook beheren en monitoren wij het systeem, en zorgen ervoor dat het up-to-date blijft. 

Installatie
De installatie van Kliksafe Class voeren wij zo uit dat uw leerlingen en personeel daar zo min mogelijk hinder van ondervinden. Dit doen we door een goede voorbereiding, duidelijke planning en een professionele installatie. In overleg met u of, als dat uw voorkeur heeft, met uw IT-leverancier.

Service & beheer
Als Kliksafe Class bij u is geïnstalleerd, is het van belang om het systeem blijvend te monitoren en up-to-date te houden. Daar zorgen wij voor, zonder dat u dat merkt. Ook ondersteunen wij u waar nodig bij het aanpassen van instellingen of bij het doorvoeren van wijzigingen. Dit gebeurt op afstand of bij u ter plaatse.

Onze services

Serviceniveau

Het serviceniveau bepaalt op welke dagen en op welke tijdstippen u supporttoegang heeft.

Updates

Software-updates zorgen voor nieuwere technologie of nieuwe functionaliteit. Content-updates zorgen ervoor dat de filters bijgewerkt worden op basis van de laatste informatie.

Monitoring updates

Wij controleren of uw installatie up-to-date blijft.

Back-up & restore service

Wij zorgen voor back-up van uw installatie en als dat nodig is, zetten wij na een eventuele storing de laatste back-up terug.

Remote service

Wij kunnen via internet vanuit ons kantoor uw installatie-instellingen aanpassen. Het remote serviceniveau bepaalt het maximaal aantal uren dat wij bij u op afstand gratis ondersteuning bieden.

Onsite service

Als u er de voorkeur aangeeft dat wij u op locatie ondersteunen, is dat altijd mogelijk. Dit wordt gefactureerd op uurbasis.

Monitoring & rapportage security

Met deze service monitoren wij uw installatie op afstand. Hierover ontvangt u periodieke rapportage.

Serviceniveaus

U kunt kiezen uit drie verschillende serviceniveaus.

Elementen Bronze Silver Gold
Servicedeskondersteuning
prio 1 en 2 meldingen
Ma t/m vr
8.00-17.00 uur
Ma t/m za
6.00-20.00 uur
Onbeperkt
7 x 24 uur
Toegang tot telefonische
support buiten SLA-uren
Tegen betaling Tegen betaling
Software-updates
Back-up service
Remote service:
– Support
– Wijzigingen Nacalculatie Nacalculatie Nacalculatie
– Klantverzoeken Nacalculatie Nacalculatie Nacalculatie
On-site service Nacalculatie Nacalculatie Nacalculatie

Vragen?

Neem gerust contact met ons op!

Contact