Let op! U gebruikt een sterk verouderde browserversie.

Deze browser heeft veiligheidsissues en kan niet alle mogelijkheden van deze en andere websites weergeven.
Lees meer over het upgraden van uw browser .

MijnKliksafe is wel goed bereikbaar.

Actueel

Actuele meldingen

Blijf hier op de hoogte van de laatste meldingen over mail, werkzaamheden en onderhoud.

Ontvang meldingen via ons WhatsApp-kanaal. Zo ben je altijd als eerste op de hoogte.

 

09-02-2024 YouTube beperkte modus (Opgelost)

Update 13 februari 2024: Door een aanpassing in het filter is het probleem verholpen.

Melding 9 februari 2024: We ontvangen meerdere meldingen dat YouTube alleen werkt in de beperkte modus, waardoor o.a. livestreams via YouTube (zoals kerkdiensten) niet werken en reacties onder video’s niet zichtbaar zijn. 


Onze collega’s van filtering hebben het probleem in onderzoek en werken samen met de leverancier van onze filtersoftware aan een oplossing.

Verwachte oplostijd: Opgelost

08-02-2024 Spammail in de omloop (met aanhef 'Hallo viezerik')

De afgelopen dagen hebben meerdere mensen een vervelende mail gekregen, met het onderwerp ‘Er is een nieuw betalingsschema goedgekeurd.’ Dit is vervelende spam. Een spammail kunt u aan ons doorgeven in de webmail, hier leest u hoe dat moet.
Stuur het bericht nooit door, om te voorkomen dat u zelf als spammer wordt gezien.

Helaas is spam niet altijd te voorkomen. Alle providers hebben hier last van. Kijk voor meer informatie over dit laatste spambericht ook op de site van de fraudehelpdesk

02-01-2024 FilterApp verwijderen

Heeft u voor 1 januari de FilterNet-app nog niet verwijderd? Verwijder deze alsnog! Zo blijft uw internet goed werken.

Handleiding FilterNet verwijderen

Als u snel weer toegang tot internet wilt, kunt u in de app het filter uitzetten. Schuif de knop van het filter naar de “Uit”-stand.

12-06-2023 Aangepaste openingstijden

We merken dat er maar heel weinig mensen bellen, mailen of chatten op de zaterdagmiddag. Daarom wijzigen we onze openingstijden: op zaterdag zijn we bereikbaar van 09:00-12:00 uur. Deze wijziging is er sinds 17 juni. Onze klantenservice-pagina met veelgestelde vragen is wel altijd geopend.

02-05-2023 Chatbot op de website

Op de website is tijdens openingstijden van het klantcontactcentrum een chatmogelijkheid aanwezig. Je kunt dan met een medewerker chatten over je vraag. Er is een nu kleine verandering. In plaats van direct je vraag te typen, leidt een chatbot je langs de benodigde informatie. Soms kom je direct bij een antwoord, maar in de meeste gevallen kom je alsnog bij een medewerker die dan meteen al een heleboel informatie heeft om je vraag te beantwoorden.

06-04-2023 Aansluiten converter door Guidion op Deltalijn

Als je een glasvezelabonnement hebt afgesloten en de lijnleverancier op je adres is Delta, kan het zijn dat er een converter geplaatst moet worden. De converter wordt geplaatst door Guidion, een landelijk netwerk van monteurs. Van hen ontvang je een e-mail voor het maken van een afspraak. Zorg dat je de afspraak binnen 2 weken maakt. Als de mail is verlopen, is het lastig hen opnieuw aan te sturen en loopt de levering vertraging op. 

06-04-2023 Lijn actief na plaatsing converter

Nadat Guidion een converter heeft geplaatst, werkt de verbinding nog niet direct. Het serienummer van de converter moet namelijk nog gekoppeld worden aan de abonnementsgegevens. Hiervoor zorgt Delta. Meestal duurt dit 1 à 2 werkdagen. Heb je na een week (5 werkdagen) nog geen e-mail van Kliksafe ontvangen dat de lijn actief is, laat ons dan weten wat het serienummer is (staat achterop de converter), zodat wij aan Delta kunnen vragen de koppeling tot stand te brengen. 

Let op! Houd de converter aangesloten, anders kan de koppeling niet tot stand worden gebracht. 

03-04-2023 Toevoeging aan de webmail

Komende weken worden twee kleine toevoegingen gedaan aan de webmail. Hiermee denken we spam beter te kunnen bestrijden. 

  • Er komt in de mail, voor de afzender, een rode waarschuwing ‘niet geverifieerd’ als de afzender niet aan alle e-mailregels voldoet. Je kunt vervolgens zelf bepalen of het inderdaad spam is of niet.
  • Er komt naast de spamknop (rechtsboven in de e-mail) een extra knop in de vorm van een vishaakje. Je raadt het al, deze knop is specifiek bedoeld om phishing te melden.
    Deze toevoeging is al uitgevoerd, voor meer uitleg: klik hier.
    Weet je niet precies het verschil tussen spam en phishing? Lees dan deze blog: https://www.kliksafe.nl/blogs/online-risicos/spam-scam-en-phishing/.
21-03-2023 Vervanging FRITZ!Box 7360

Op dit moment bellen wij klanten met een verouderd modem, om die te vervangen. Het gaat om de FRITZ!Box 7360. Dit modem krijgt geen updates meer vanuit de fabrikant. 

We kijken gelijk met u naar uw abonnement en zullen u daarin adviseren. Is er op korte termijn een overgang naar glasvezel gepland, kan het zijn dat u niet gebeld wordt, ondanks dat u een FRITZ!Box 7360 heeft.