Let op! U gebruikt een sterk verouderde browserversie.

Deze browser heeft veiligheidsissues en kan niet alle mogelijkheden van deze en andere websites weergeven.
Lees meer over het upgraden van uw browser .

MijnKliksafe is wel goed bereikbaar.

Actueel

Actuele meldingen

Blijf hier op de hoogte van de laatste meldingen over mail, werkzaamheden en onderhoud.

 

06-06-23 Vertraging bij modem-retouren

Als je een nieuw modem hebt ontvangen, je abonnement hebt beëindigd of overstapt naar glasvezel vragen wij om je modem FRITZ!Box terug te sturen. De verwerking van je teruggestuurde modem gebeurt bij BNS in Vianen. Daar is momenteel een achterstand ontstaan door o.a. personeelstekort, waardoor je (onterecht) een herinnering kunt ontvangen om de FRITZ!Box terug te sturen, hierop hoef je nog niet te reageren.

Een enkele keer is de vertraging zo groot, dat je al bericht krijgt dat een afkoopsom in rekening wordt gebracht. Als je dat bericht krijgt, terwijl je het modem al hebt verzonden, antwoordt dan op het bericht met het verzendbewijs van uw FRITZ!Box.

02-05-23  Chatbot op de website

Op de website is tijdens openingstijden van het klantcontactcentrum een chatmogelijkheid aanwezig. Je kunt dan met een medewerker chatten over je vraag. Er is een nu kleine verandering. In plaats van direct je vraag te typen, leidt een chatbot je langs de benodigde informatie. Soms kom je direct bij een antwoord, maar in de meeste gevallen kom je alsnog bij een medewerker die dan meteen al een heleboel informatie heeft om je vraag te beantwoorden.

06-04-23 Aansluiten converter door Guidion op Deltalijn

Als je een glasvezelabonnement hebt afgesloten en de lijnleverancier op je adres is Delta, kan het zijn dat er een converter geplaatst moet worden. De converter wordt geplaatst door Guidion, een landelijk netwerk van monteurs. Van hen ontvang je een e-mail voor het maken van een afspraak. Zorg dat je de afspraak binnen 2 weken maakt. Als de mail is verlopen, is het lastig hen opnieuw aan te sturen en loopt de levering vertraging op. 

06-04-23 Lijn actief na plaatsing converter

Nadat Guidion een converter heeft geplaatst, werkt de verbinding nog niet direct. Het serienummer van de converter moet namelijk nog gekoppeld worden aan de abonnementsgegevens. Hiervoor zorgt Delta. Meestal duurt dit 1 à 2 werkdagen. Heb je na een week (5 werkdagen) nog geen e-mail van Kliksafe ontvangen dat de lijn actief is, laat ons dan weten wat het serienummer is (staat achterop de converter), zodat wij aan Delta kunnen vragen de koppeling tot stand te brengen. 

Let op! Houd de converter aangesloten, anders kan de koppeling niet tot stand worden gebracht. 

03-04-23 Toevoeging aan de webmail

Komende weken worden twee kleine toevoegingen gedaan aan de webmail. Hiermee denken we spam beter te kunnen bestrijden. 

  • Er komt in de mail, voor de afzender, een rode waarschuwing ‘niet geverifieerd’ als de afzender niet aan alle e-mailregels voldoet. Je kunt vervolgens zelf bepalen of het inderdaad spam is of niet.
  • Er komt naast de spamknop (rechtsboven in de e-mail) een extra knop in de vorm van een vishaakje. Je raadt het al, deze knop is specifiek bedoeld om phishing te melden.
    Deze toevoeging is al uitgevoerd, voor meer uitleg: klik hier.
    Weet je niet precies het verschil tussen spam en phishing? Lees dan deze blog: https://www.kliksafe.nl/blogs/online-risicos/spam-scam-en-phishing/.
21-03-23 Vervanging FRITZ!Box 7360

Op dit moment bellen wij klanten met een verouderd modem, om die te vervangen. Het gaat om de FRITZ!Box 7360. Dit modem krijgt geen updates meer vanuit de fabrikant. 

We kijken gelijk met u naar uw abonnement en zullen u daarin adviseren. Is er op korte termijn een overgang naar glasvezel gepland, kan het zijn dat u niet gebeld wordt, ondanks dat u een FRITZ!Box 7360 heeft.