Let op! U gebruikt een sterk verouderde browserversie.Deze browser heeft veiligheidsissues en kan niet alle mogelijkheden van deze en andere websites weergeven.
MijnKliksafe is wel goed bereikbaar. |
Blijf hier op de hoogte van de laatste meldingen over mail, werkzaamheden en onderhoud.
Ontvang meldingen via ons WhatsApp-kanaal. Zo ben je altijd als eerste op de hoogte.
We gaan de komende tijd een deel van onze klanten bellen. We zijn namelijk bezig met het up-to-date houden van onze gegevens en systemen. Zo checken we of je modem goed geregistreerd staat, of je de goede apparatuur hebt etc.
In sommige gevallen vragen we je om samen met ons instellingen op je computer door te lopen.
We helpen je overal mee.
We merken dat er maar heel weinig mensen bellen, mailen of chatten op de zaterdagmiddag. Daarom wijzigen we onze openingstijden: op zaterdag zijn we bereikbaar van 09:00-12:00 uur. Deze wijziging is er sinds 17 juni 2023. Onze klantenservice-pagina met veelgestelde vragen is wel altijd geopend.
Op de website is tijdens openingstijden van het klantcontactcentrum een chatmogelijkheid aanwezig. Je kunt dan met een medewerker chatten over je vraag. Er is een nu kleine verandering. In plaats van direct je vraag te typen, leidt een chatbot je langs de benodigde informatie. Soms kom je direct bij een antwoord, maar in de meeste gevallen kom je alsnog bij een medewerker die dan meteen al een heleboel informatie heeft om je vraag te beantwoorden.
Als je een glasvezelabonnement hebt afgesloten en de lijnleverancier op je adres is Delta, kan het zijn dat er een converter geplaatst moet worden. De converter wordt geplaatst door Guidion, een landelijk netwerk van monteurs. Van hen ontvang je een e-mail voor het maken van een afspraak. Zorg dat je de afspraak binnen 2 weken maakt. Als de mail is verlopen, is het lastig hen opnieuw aan te sturen en loopt de levering vertraging op.
Nadat Guidion een converter heeft geplaatst, werkt de verbinding nog niet direct. Het serienummer van de converter moet namelijk nog gekoppeld worden aan de abonnementsgegevens. Hiervoor zorgt Delta. Meestal duurt dit 1 à 2 werkdagen. Heb je na een week (5 werkdagen) nog geen e-mail van Kliksafe ontvangen dat de lijn actief is, laat ons dan weten wat het serienummer is (staat achterop de converter), zodat wij aan Delta kunnen vragen de koppeling tot stand te brengen.
Let op! Houd de converter aangesloten, anders kan de koppeling niet tot stand worden gebracht.
Komende weken worden twee kleine toevoegingen gedaan aan de webmail. Hiermee denken we spam beter te kunnen bestrijden.