Let op! U gebruikt een sterk verouderde browserversie.

Deze browser heeft veiligheidsissues en kan niet alle mogelijkheden van deze en andere websites weergeven.
Lees meer over het upgraden van uw browser .

MijnKliksafe is wel goed bereikbaar.

Online geen wachtrijen

Waar kunnen wij je mee helpen?

Ik kan geen e-mail versturen via een andere verbinding

Het verzenden van e-mail gaat meestal via een SMTP-server. Als bescherming tegen spam is het noodzakelijk dat de verzender van de e-mail door de provider kan worden geïdentificeerd. Daarom kan er alleen e-mail worden verzonden met de SMTP-server van de internetprovider waarmee uw computer met het internet verbonden is. 

Dus thuis, via een Kliksafe-lijn, maakt u gebruik van de SMTP-server van Kliksafe (smtp.kliksafe.nl, poort 465).

Als de computer, tablet of mobiel echter verbonden is met een ander (draadloos) netwerk, bijvoorbeeld in een hotel, camping of restaurant - dan is er meestal ook sprake van een andere provider (geen Kliksafe). In dat geval kunt u de SMTP-server aanpassen, zodat u op elke verbinding kunt verzenden.

Via POP3

Inkomende mailserver: pop3.kliksafe.nl
Poort: 995 (voor deze server is SSL of TLS vereist)
Gebruikersnaam: uw Kliksafe mailadres
Wachtwoord: uw wachtwoord

Uitgaande mailserver: smtp.kliksafe.nl
Poort: 465  (voor deze server is SSL vereist)
Gebruikersnaam: uw Kliksafe mailadres
Wachtwoord: uw wachtwoord

Via IMAP

Inkomende mailserver: imap.kliksafe.nl
Poort: 993 (voor deze server is SSL of TLS vereist)
Gebruikersnaam: uw Kliksafe mailadres
Wachtwoord: uw wachtwoord

Uitgaande mailserver: smtp.kliksafe.nl
Poort: 465  (voor deze server is SSL vereist)
Gebruikersnaam: uw Kliksafe mailadres
Wachtwoord: uw wachtwoord


Een alternatief voor bovenstaande is dat u de webmail van Kliksafe gebruikt: https://webmail.kliksafe.nl.

Terug naar beginpagina