Let op! U gebruikt een sterk verouderde browserversie.

Deze browser heeft veiligheidsissues en kan niet alle mogelijkheden van deze en andere websites weergeven.
Lees meer over het upgraden van uw browser .

MijnKliksafe is wel goed bereikbaar.

Online geen wachtrijen

Waar kunnen wij je mee helpen?

Inloggen in de FRITZ!Box

De FRITZ!Box kent vele mogelijkheden en toepassingen, niet bij alle functies kunnen wij u helpen, maar dat hoeft u niet te beletten om zelf de vele functies te ontdekken. 

U kunt bijvoorbeeld zelf wijzigingen in netwerk of wifi doorvoeren, of controleren of de telefonie wel goed functioneert. Log daarom eens in op uw FRITZ!Box via de onderstaande stappen:

U hoeft de FRITZ!Box niet extra te configureren om de gebruikersinterface te openen. Een internetverbinding is ook niet vereist, om in te loggen in de FRITZ!Box. 

  1. Zorg dat u verbonden bent met uw eigen wifi-netwerk. En open een browser.
  2. U kunt de gebruikersinterface openen via http://fritz.box of via het IP-adres van de FRITZ!Box (in de fabrieksinstellingen http://192.168.178.1). Bovendien is de FRITZ!Box altijd bereikbaar via het nood-IP-adres http://169.254.1.1.
  3. Voer altijd het volledige adres http://fritz.box in. Als u het adres bijvoorbeeld invoert zonder "http://", kan het voorkomen dat de webbrowser een zoekopdracht uitvoert op internet en niet de gebruikersinterface opent.
  4.  De gebruikersnaam staat standaard al ingevuld, het wachtwoord om in te loggen in de FRITZ!Box vindt u achterop de FRITZ!Box. Daar zit een sticker en rechts staat 'FRITZ!Box password', meestal een combinatie van een Engels woord en een paar cijfers. 

Terug naar beginpagina