Let op! U gebruikt een sterk verouderde browserversie.

Deze browser heeft veiligheidsissues en kan niet alle mogelijkheden van deze en andere websites weergeven.
Lees meer over het upgraden van uw browser .

MijnKliksafe is wel goed bereikbaar.

Online geen wachtrijen

Waar kunnen wij je mee helpen?

Wat staat er op de factuur?

Blad 1

Op het eerste blad van uw factuur krijgt u een totaal overzicht (samenvatting). De verschillende posten worden in de vervolgpagina's toegelicht. Onderaan de pagina staat wanneer het totaalbedrag van welke rekening wordt afgeschreven.

Factuurdetails - Abonnement

De post 'Abonnement' geeft een overzicht van de maandelijkse kosten. De onderdelen die hierop kunnen staan:

  • Internet, uw internetabonnement met de snelheid en de locatie waarop deze geleverd wordt
  • Modem, de huurprijs van uw FRITZ!Box-modem
  • Telefoonnummer, met daaronder uw vaste telefoonnummer
  • Belbundel, met daarachter de type bundel (meer info: https://www.kliksafe.nl/tarieven/ onder 'Telefonie')

Factuurdetails - Gesprekken

Deze post geeft een overzicht van de gesprekken die zijn gevoerd met uw vaste telefoonnummer(s). Per nummer wordt per categorie het aantal gesprekken, de duur en het totaalbedrag getoond.
Bellen met andere Kliksafe-telefonieklanten is gratis.

Factuurdetails - Eenmalig

De kosten die eenmalig in rekening worden gebracht, worden onder deze post getoond. Vaak gaat het om aansluit- of verzendkosten.

Tarieven

Een overzicht van de huidige tarieven vindt u op https://www.kliksafe.nl/tarieven/.

Terug naar beginpagina