Hoe kunnen we je helpen?
Home Klantenservice Een authenticatie app instellen voor MijnKliksafe
Terug
Een authenticatie app instellen voor MijnKliksafe
Om in te loggen in MijnKliksafe is Twee-factor authenticatie (2FA) noodzakelijk. Standaard wordt gebruik gemaakt van een mobiel nummer, maar we adviseren om gebruik te maken van een authenticatie app. Dit is sneller en je bent niet afhankelijk van mobiel bereik.
Wel moet je eenmalig zo’n authenticatie app instellen. In dit artikel helpen we je met het instellen van een authenticator.
1. Ga naar accountgegevens
2. Klik op 'E-mailadres wijzigen'
5. QR-code scannen'
- Een pagina met QR-code verschijnt in beeld. Scan deze met een authenticatie app en volg de stappen in de app.
- Vul de code uit de app in. Deze code ververst regelmatig, is er al een nieuwe code voordat je die hebt ingevuld? Gebruik dan de nieuwe.
- Geef het apparaat een herkenbare naam, bijv. ‘Telefoon van Piet’ of ‘Samsung van Jannie’
- Klik op ‘Verzenden‘
Tip: gebruik een authenticatie app die je voor meer sites gebruikt.
Antwoord op je vraag niet gevonden?
Bellen met de klantenservice
Wij zijn op werkdagen van 9:00-20:00 uur, en op zaterdag van 9.00-12.00 uur telefonisch bereikbaar op:
Snel antwoord via de chat
Wij zijn op werkdagen van 9:00-20:00 uur, en op zaterdag van 9.00-12.00 uur bereikbaar via de chat
Klik rechtsonder op ‘Chat’.





