Let op! U gebruikt een sterk verouderde browserversie.

Deze browser heeft veiligheidsissues en kan niet alle mogelijkheden van deze en andere websites weergeven.
Lees meer over het upgraden van uw browser .

MijnKliksafe is wel goed bereikbaar.

Medewerker orderadministratie (parttime)

Wij (op de foto) zijn team zakelijk van Kliksafe! Kliksafe werkt al vijftien jaar aan veilig internet voor iedereen. Die missie geven we onder andere handen en voeten door een gefilterde verbinding te leveren aan particulieren. Daarnaast leveren wij filtering aan scholen, bedrijven en zorginstellingen. Wist je dat er in Nederland dagelijks zo’n 100.000 leerlingen gebruik maken van onze techniek? Dat wordt allemaal geregeld door ons team. Voor deze zakelijke tak zoeken we versterking. 

Breng en houd jij onze administratie perfect op orde?

De medewerker orderadministratie is verantwoordelijk voor het correct afhandelen en verwerken van de orders en implementaties binnen de afdeling zakelijk. De werkzaamheden bestaan uit het plannen van implementaties en beheren van de planning, tot het factureren van orders en implementaties. Ook verricht hij/zij ondersteunende administratieve werkzaamheden voor de collega’s van zakelijk.

Wat je gaat doen

Verwerken en beheren orders en implementaties

  • Opstarten procedure van order naar implementatie
  • Inplannen implementaties in overleg met klant en collega
  • Interne taken uitzetten voor collega’s
  • Zicht houden op geplande implementaties en checken of alle werkzaamheden voor een implementatie zijn uitgevoerd
  • Beheren en onderhouden van de planning i.s.m. leidinggevende

 

Facturatie van orders

  • Offertes omzetten naar een factuur als de implementatie is voltooid
  • Uren goedkeuren en verwerken in betreffende facturen
  • Vragen over facturen uitzetten bij collega’s via tickets

 

Administratieve zaken (overig)

  • Opstellen en beheren van contracten met klanten
  • Verwerken mutaties van klantgegevens in betreffende systemen
  • Proactief up-to-date houden van klantgegevens
  • Voorraadbeheer
  • Vernieuwen en beheren van licenties
  • Controleren en corrigeren van teksten
  • Ondersteunen bij het opstellen van grote contracten

 

Wat je in huis hebt

  • MBO4 werk- en denkniveau op het gebied van administratie
  • Accuratesse
  • Gestructureerd en planmatig kunnen werken
  • Praktische en proactieve instelling
  • Klantgericht en behulpzaam
  • Houdt van regelen en organiseren
  • Goede beheersing van Nederlands en Engels, zowel mondeling als schriftelijk

 

Solliciteer!

Meer informatie, vragen of solliciteren? Mail naar onze collega Francien. De selectieronde begint op 17 augustus 2020.

PS Wil je vast weten hoe het er uitziet bij ons? Lees onze blog Zwarte pakken of luchtig sfeertje of bekijk ons team.