Let op! U gebruikt een sterk verouderde browserversie.

Deze browser heeft veiligheidsissues en kan niet alle mogelijkheden van deze en andere websites weergeven.
Lees meer over het upgraden van uw browser .

Serviceweb is wel goed bereikbaar.

Overstappen naar Kliksafe

Overstappen naar Kliksafe? We helpen je graag een handje. Volg de stappen hieronder.

Stap 1: controleer je contract

Controleer, voordat je een aanvraag doet bij Kliksafe, je huidige contract.

Let op:

  • De contractduur
  • De opzegtermijn
  • Eventuele afkoopsommen

 

Voorkom zo dat je dubbele abonnementskosten hebt, of dat je onnodig lang zonder internet en/of telefonie zit tijdens de overstap. Let erop dat voorwaarden per aanbieder verschillen.

Stap 2: vraag je abonnement aan

Let op! Wil je overstappen naar Kliksafe, maar heb je een glasvezelverbinding, een zakelijk abonnement, vaste telefonie van KPN of telefonie die niet via internet gaat? Zeg je abonnement dan niet op, maar neem eerst contact op met Kliksafe.

Is het bovenstaande niet op jouw situatie van toepassing? (Je hebt bijvoorbeeld een ADSL+bellen pakket). Zeg dan je abonnement bij je huidige provider op per eerst mogelijke opzegdatum. Advies: gebruik de voorbeeld-opzegbrief.

Vraag nu het abonnement van je keuze aan. Je vind ons aanbod hier.

Heb je nog vragen, of wil je het abonnement liever telefonisch aanvragen, bel dan met ons klantcontactcentrum.

Stap 3: controleer beëindiging

Controleer altijd of je contract bij je huidige provider is opgezegd. Dit doe je bijvoorbeeld door je laatste rekeningafschriften te controleren.

Welkom bij Kliksafe!