Updates e-mailstoring
Update 28-05 – 21:00 uur
De leverancier heeft de storing afgemeld. Ook wij zien in onze monitoring dat de impact weggenomen is.
Ervaar je nog problemen in je mailprogramma? Controleer dan eerst of al je mailinstellingen goed staan en je wachtwoord klopt. Speelt het probleem daarna nog? Neem dan contact met ons op via het formulier op de website. In verband met Hemelvaartsdag zijn we gesloten, maar we blijven de meldingen monitoren.
Volgende update: 29-05 om 17:00 uur
We blijven continu monitoren. Als de situatie verandert, lees je dat hier.
28-05 – 16:30 uur
We merken sinds een aantal uur dat de impact van de storing afneemt. Echter is het probleem nog niet opgelost. We blijven continu in contact met onze leverancier om het probleem zo snel mogelijk volledig op te lossen.
Op dit moment kan je het best gebruik maken van de webmail.
We snappen dat het frustrerend is dat de mail niet werkt. Hier kunnen onze medewerkers echter niets aan veranderen. We willen je dan ook vragen om hen met respect te benaderen. Bedankt voor je geduld.
Volgende update 29-05 om 12:00 uur
We blijven continu monitoren. Als we eerder een update hebben, lees je dat hier.
28-05 – 13:30 uur
Om 11:45 uur heeft onze leverancier aangegeven dat de storing opgelost zou moeten zijn. Dit leek inderdaad het geval te zijn, maar na monitoring blijkt dat het probleem nog niet is opgelost. We hebben dit direct gemeld bij de leverancier en blijven werken aan een definitieve oplossing.
28-05 – 09:30 uur
De storing is nog niet opgelost. Er is duidelijk wat er misgaat, maar is er nog geen directe oplossing voor het probleem. We zien dat er op sommige momenten een knelpunt in het mailverkeer is, waardoor de mail niet binnenkomt. Onze leverancier is bezig om het netwerk zo snel mogelijk uit te breiden, waardoor de weg weer vrij gemaakt wordt voor al het mailverkeer.
27-05 – 20:30 uur:
De storing is nog in behandeling bij de leverancier. Morgen hopen we een nieuwe update te kunnen geven.
27 mei – 13:30 uur:
We merken dat de mails op sommige momenten worden verzonden en ontvangen. Dit is bij ons bekend.
We werken met de hoogste prioriteit aan een definitieve oplossing en houden je via deze pagina op de hoogte.
27 mei – 9:30 uur:
De oorzaak van de e-mailstoring is achterhaald. Het oplossen ervan blijkt echter complexer dan verwacht en kost meer tijd.
26 mei – 20:00 uur:
We hebben de oorzaak van de storing gevonden en werken met de leverancier aan een oplossing.
26 mei – 14:45 uur:
De storing is op dit moment nog niet opgelost. In tegenstelling tot onze eerdere melding werkt de webmail momenteel ook niet zoals verwacht. E-mails komen daar op dit moment niet binnen.
Er wordt gewerkt aan een oplossing. We houden je op deze pagina op de hoogte van verdere ontwikkelingen.
26 mei – 09:00 uur:
Momenteel is er een fout bij het synchroniseren van e-mail.
Foutmelding: “Rapporteert fout (0x800CCC0F). De verbinding met de server is onderbroken”
Lukt het niet om je e-mail op te halen via een mailprogramma zoals bijv. Outlook? Maak dan gebruik van de webmail om je berichten te bekijken.
Onze mailleverancier is bezig met onderzoek. We houden je op de hoogte.