Let op! U gebruikt een sterk verouderde browserversie.

Deze browser heeft veiligheidsissues en kan niet alle mogelijkheden van deze en andere websites weergeven.
Lees meer over het upgraden van uw browser .

MijnKliksafe is wel goed bereikbaar.

De dag van… Mark

#Binnenkijken bij Kliksafe

Geplaatst op 24 juni 2021

En hier is onze Mark! Als ik collega’s vraag wat Mark typeert, zijn de antwoorden allemaal hetzelfde. Mark is een rustige man: bescheiden, bedachtzaam, punctueel, behulpzaam, betrouwbaar. Oftewel de stabiele factor van het kcc.

Mark werkt op het klantcontactcentrum (kcc), sinds 2 september 2019. Hij werkt veel thuis en daarom een online interview met hem.

Wat is jouw specialisatie?

Ik werk op de servicedesk, en daar geef ik voornamelijk technische ondersteuning aan klanten. Daarnaast regel ik sinds een aantal maanden het voorraadbeheer van de modems samen met collega Arnold, en doe het onderhoud van de FAQ-artikelen (klantenservice) op onze website. Iets wat ik ook met regelmaat doe, is het maken en bijwerken van installatiehandleidingen. Die zit dan bij het modem in de doos en moet de klant helpen bij de installatie.

Waarom Kliksafe?

Kliksafe is een fijne plek om te werken. Er hangt een prettige werksfeer. Daarbij is het een goede zaak dat Kliksafe zich sterk maakt om mensen veilig gebruik te kunnen laten maken van internet. En de materie vind ik ook heel interessant om mee bezig te zijn.

Wat geeft jouw voldoening in je werk?

Klanten en collega’s kunnen helpen, en het schakelen met logistieke partner (BNS) en fabrikant (AVM) van onze modems. Ik vind het leuk om me te verdiepen in bestaande technieken, nieuwe ontwikkelingen en kennis.

Thuis werken of op kantoor?

Thuis heb ik een fijne werkplek waar ik prima mijn werk kan doen. Ik heb ook echt een voorkeur voor thuiswerken, maar één dag werken op kantoor (wat ik nu doe) is ook goed. Je zit dan in de ‘Kliksafe-sfeer’ en je merkt meer van zaken op die je thuis niet meekrijgt.

Leukste klant/klantreactie?

Het is altijd fijn als je mensen hebt kunnen helpen, en te horen dat je goed hebt geholpen!

Is er iets blijvend veranderd na corona?

De gang naar kantoor is eigenlijk wel anders geworden. Je moet steeds letten op de coronamaatregelen, en vooral afstand bewaren. Thuiswerken is best vanzelfsprekend geworden, en handig: daar hoef je je gelukkig niet bezig te houden met de coronamaatregelen.

Welke passies (of hobby’s) heb je naast je werk?

Het allerliefst ga ik met mijn gezin dagjes weg, bijvoorbeeld naar het strand. Of tafeltennissen met mijn jongens bij ons op het plein, een potje darten, fietsen en wandelen. Maar ik geniet ook van lekker eten, zolang het maar geen gekookte droge aardappelen zijn ;-). Liever dan iets met pasta of rijst.

Over de auteur:

Hanneke is medewerker marketing & communicatie. Ze werkt al vanaf 2004 bij Kliksafe. Hanneke houdt van lezen en zingen. Ze schrijft graag, en kan eindeloos bellen met zussen. Als ze de eerste zonnestralen voelt of een vlinder ziet, is ze dolblij. Ze is graag thuis en bakt daar de lekkerste dingen.

Wij zijn Kliksafe

Wat we het allerbelangrijkst vinden: online veiligheid voor jou en je gezin. Daarom geven we tips over zo ongeveer alles wat met internet te maken heeft. Ook leveren we verschillende filterproducten. Zodat je zelf kan bepalen wat je wel en niet ziet. Ook veilig online zijn? Ontdek de voordelen.

Reageren?

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Voor onze blog hanteren we deze huisregels.

Ontvang gratis tips en blogs

Elke 6 weken tips over online risico’s, mediaopvoeding en games.

Deel dit bericht op: