Let op! U gebruikt een sterk verouderde browserversie.

Deze browser heeft veiligheidsissues en kan niet alle mogelijkheden van deze en andere websites weergeven.
Lees meer over het upgraden van uw browser .

MijnKliksafe is wel goed bereikbaar.

Aangepaste service i.v.m. coronavirus

In verband met het coronavirus werken veel mensen vanuit huis (net als wij). Het is erg druk. Bel ons alleen als je verbinding niet meer werkt. Voor andere vragen kun je het beste eerst kijken bij onze klantenservice, daar staan al heel veel tips en antwoorden. 

Vanaf maandag 16 maart (tot nader order) zijn we alleen bereikbaar tussen 09.00 en 17.00 uur, van maandag tot en met vrijdag. Door de enorme drukte duurt het langer om vragen te beantwoorden. Onze excuses hiervoor. 
We blijven de situatie per dag bekijken, en volgen de maatregelen die de overheid adviseert.

Snelheid
We krijgen veel vragen over de snelheid van verbindingen. We kunnen hier niet zoveel aan doen, het netwerk in Nederland wordt momenteel zwaar belast door alle thuiswerkers en het thuisonderwijs. We vragen hiervoor dan ook vooral geduld. Kijk ook bij onze klantenservice. De wachttijden lopen behoorlijk op, en we willen graag prioriteit geven aan de verbindingen die echt niet werken. 

Filterinstellingen
Het filter kun je zelf beheren en instellen. Dit doe je in MijnKliksafe. Als je klant bij Kliksafe wordt, krijg je toegang tot MijnKliksafe. Daarin staan al je gegevens en je abonnementen.

Je kunt altijd van filtertype wisselen. Ook kun je zelf categorieën blokkeren of deblokkeren. Dat is gratis. Handig dus, want je kunt bijvoorbeeld ook een categorie even openzetten en een paar dagen testen of je het wat vindt. Let op: in Flex heb je de meeste mogelijkheden om categorieën open of dicht te zetten.

Wat moet je doen?

  • Ga naar MijnKliksafe en log in.
  • Ga naar tabblad ‘Filterinstellingen’. Daar zie je welk filtertype je nu hebt.
  • Als je dit wil wijzigen, zet je het schuifje naar rechts of naar links.
  • Je krijgt een bevestigingsmail als het filtertype actief is.


Modem
We horen van klanten dat de bezorging van modems vertraging oploopt. Normaal gesproken wordt je nieuwe modem de volgende dag bezorgd. Dit kan nu twee dagen of langer duren. Dit heeft te maken met de drukte bij de postbedrijven, we vragen hiervoor dan ook je begrip. PostNL heeft ons ook gevraagd dit met je te delen: Vanaf vandaag tekent onze bezorger na toestemming van de ontvanger voor ontvangst. Dit doen we om het contact tussen mensen te minimaliseren. We vragen de ontvanger om de laatste 3 tekens van het legitimatiebewijs en noteren deze in het handtekeningenveld.

Aangepaste service zakelijk:

  • Ons klantcontactcentrum is open van 08:00 tot 17:00 uur op maandag tot en met vrijdag: 085 489 1318.
  • We proberen zoveel mogelijk thuis te werken, maar dat heeft soms wat consequenties. We hopen dat u begrijpt dat de veiligheid van ons personeel op nummer één staat. We doen er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.
  • Voor levering betekent dit dat nieuwe opdrachten zoveel mogelijk naar een tijdstip in april/mei gepland gaan worden. Hebben wij een afspraak waarbij de werkzaamheden remote kunnen plaatsvinden, dan gaat dit gewoon door.
  • Voor scholen geldt: maken leerlingen en personeel gebruik van Chromebooks, en zijn deze ingeregeld voor Kliksafe Class filtering, dan moet er een instelling worden aangepast voor deze thuis gebruikt kunnen worden. De instelling betreft het alleen via de wifi van de school gebruik kunnen maken en niet van de wifi thuis, daarom moet hiervoor een vinkje omgezet worden in de G-suite (beheer) omgeving. Meestal moet uw ICT-automatiseerder dit doen. U kunt hen de onderstaande screenshot doorsturen.

    aangepaste service zakelijk