Let op! U gebruikt een sterk verouderde browserversie.

Deze browser heeft veiligheidsissues en kan niet alle mogelijkheden van deze en andere websites weergeven.
Lees meer over het upgraden van uw browser .

MijnKliksafe is wel goed bereikbaar.

Aangepaste service i.v.m. coronavirus

In verband met het coronavirus werken veel mensen vanuit huis (net als wij). We helpen je natuurlijk nog steeds graag. We zijn telefonisch en via chat bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 09.00 tot 20.00 uur. En op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.

Kijk ook eens bij onze klantenservice, daar staan al heel veel tips en antwoorden. 

Filterinstellingen
Het filter kun je zelf beheren en instellen. Dit doe je in MijnKliksafe. Als je klant bij Kliksafe wordt, krijg je toegang tot MijnKliksafe. Daarin staan al je gegevens en je abonnementen.

Je kunt altijd zelf categorieën blokkeren of deblokkeren. Dat is gratis. Handig dus, want je kunt bijvoorbeeld ook een categorie even openzetten en een paar dagen testen of je het wat vindt. 

Wat moet je doen?

  • Ga naar MijnKliksafe en log in.
  • Ga naar tabblad ‘Filterinstellingen’. Daar zie je welke instellingen je nu hebt.
  • Als je dit wil wijzigen, zet je het schuifje naar rechts of naar links.


Modem
We horen van klanten dat de bezorging van modems vertraging oploopt. Normaal gesproken wordt je nieuwe modem de volgende dag bezorgd. Dit kan nu twee dagen of langer duren. Dit heeft te maken met de drukte bij de postbedrijven, we vragen hiervoor dan ook je begrip. PostNL heeft ons ook gevraagd dit met je te delen: Vanaf vandaag tekent onze bezorger na toestemming van de ontvanger voor ontvangst. Dit doen we om het contact tussen mensen te minimaliseren. We vragen de ontvanger om de laatste 3 tekens van het legitimatiebewijs en noteren deze in het handtekeningenveld.

Aangepaste service zakelijk:

  • Ons klantcontactcentrum is open van 08:00 tot 17:00 uur op maandag tot en met vrijdag: 085 489 1318.
  • We proberen zoveel mogelijk thuis te werken, maar dat heeft soms wat consequenties. We hopen dat u begrijpt dat de veiligheid van ons personeel op nummer één staat. We doen er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.