Let op! U gebruikt een sterk verouderde browserversie.Deze browser heeft veiligheidsissues en kan niet alle mogelijkheden van deze en andere websites weergeven.
MijnKliksafe is wel goed bereikbaar. |
18 maart 14:50 uur
Mocht je nog een foutmelding in Outlook krijgen vul dan als eerste je meest recente e-mailwachtwoord in.
Hoe dat moet kun je hier vinden. Je kiest dan voor “Controleer de instellingen van je Kliksafe e-mailadres”.
Werkt dat niet? Dan kun je in Mijn Kliksafe onder E-mailinstellingen een nieuw wachtwoord voor het mailadres instellen. Wanneer je het nieuwe wachtwoord daarna in Outlook invult moet alles weer werken.
18 maart 14:50 uur
Inmiddels is de storing opgelost.
18 maart 11:15 uur
Onze leverancier heeft het opgeschaald naar de hoogste prio. Er wordt hard aangewerkt om het op te lossen.
18 maart 09:00 uur
Op dit moment is er helaas geen update. 16 maart 11:30 uur
Op dit moment kan het zijn dat je niet kunt inloggen op de webmail. Ook kan er een foutmelding komen bij je e-mailprogramma (zoals Outlook bijv).
De melding ‘je kunt niet worden aangemeld probeer het later opnieuw’ is bij ons bekend. De mailleverancier is aangestuurd voor onderzoek en herstel.
We houden je op de hoogte.