Let op! U gebruikt een sterk verouderde browserversie.

Deze browser heeft veiligheidsissues en kan niet alle mogelijkheden van deze en andere websites weergeven.
Lees meer over het upgraden van uw browser .

MijnKliksafe is wel goed bereikbaar.

Mededelingen

Ik kan geen mails versturen

Donderdag 6 oktober, 13:20 uur

Het kan zijn dat je geen e-mails kunt verzenden met je e-mailprogramma.

Eerder dit jaar hebben we je per mail geïnformeerd om de mailinstellingen te wijzigen om aan de laatste veiligheidseisen voldoen. Onlangs zijn onze mailinstellingen geüpdatet, waardoor je mogelijk niet meer kunt mailen. Voor het goed kunnen blijven gebruiken van je e-mail, is het belangrijk om de instellingen te controleren en waar nodig aan te passen.

Controleer je mailserver instellingen In het mailprogramma dat je gebruikt, moet de uitgaande mailserverinstelling worden aangepast. Als je hier klikt, zie je een rij met logo’s van de meest gebruikte mailprogramma’s. Zo kun je gewoon zelf de instellingen goed zetten, en de mail blijven gebruiken. Let op, het kan zijn dat je e-mailprogramma verouderd is en niet meer ondersteund wordt. In dat geval kun je de mail via de webmail blijven gebruiken – en hoef je niets te doen.

Hulp nodig? Toch ingewikkeld? Start hier alvast TeamViewer. Dan kijken we graag even met je mee. Bel daarna ons klantcontactcentrum: 0341 274 999. Houd er rekening mee dat de wachttijden kunnen oplopen.