Let op! U gebruikt een sterk verouderde browserversie.

Deze browser heeft veiligheidsissues en kan niet alle mogelijkheden van deze en andere websites weergeven.
Lees meer over het upgraden van uw browser .

MijnKliksafe is wel goed bereikbaar.

Nieuw netwerk

Waarom een nieuw netwerk?

Kliksafe is recent een partnerschap aangegaan met Delta Fiber en KPN, en koopt daar nu rechtstreeks in. Dat is goed nieuws; we hebben niet langer de tussenkomst van een derde partij. Voor Kliksafe is dit een belangrijke stap. We hebben daarom recent een nieuw netwerk gebouwd. Al onze verbindingen worden de komende tijd overgezet via dat nieuwe netwerk naar Delta Fiber en KPN.

 

Betere service voor jou, onze klant!

Door het nieuwe netwerk kunnen we jou beter en sneller helpen. We hebben nu direct inzicht in het netwerk waarover we onze diensten leveren. En door de samenwerking kunnen we nu meegroeien met de glasvezeluitbreiding in Nederland.

 

Wat betekent dit voor mij?

Al onze klanten worden overgezet naar het nieuwe netwerk. Dat gaat in groepen. Je zult hier weinig tot niets van merken. Je blijft je huidige verbinding behouden. Als er wel iets is dat jij moet weten, of als je een actie moet ondernemen – dan hoor je dat tijdig via een e-mail.

 

Waarom moet ik mijn gegevens controleren?

We houden je op de hoogte van de omzetting van jouw verbinding via e-mail. Het is dus heel belangrijk dat je e-mailadres correct in MijnKliksafe staat. Dan ben je op tijd geïnformeerd en weet je zeker dat je geen informatie misloopt.

Direct naar MijnKliksafe

Pas je gegevens direct aan in MijnKliksafe.

Naar MijnKliksafe