Let op! U gebruikt een sterk verouderde browserversie.

Deze browser heeft veiligheidsissues en kan niet alle mogelijkheden van deze en andere websites weergeven.
Lees meer over het upgraden van uw browser .

MijnKliksafe is wel goed bereikbaar.

 

Abonnement opzeggen

Jammer dat je overweegt om je abonnement op te zeggen. Je kunt je abonnement telefonisch of per e-mail opzeggen.

Bellen

Waarom wil je opzeggen?

We horen graag de reden van je opzegging.

Kosten

Vind je de maandprijs van je abonnement te hoog? We zoeken graag samen naar een oplossing. Vaak is het abonnement aan te passen, zodat je minder betaalt. Bel ons of start een chat (rechts onderin je scherm) met een van onze medewerkers.

Kwaliteit internet of wifi

Je internetverbinding en wifi moeten naast veilig, natuurlijk ook stabiel zijn en goed werken. Dat snappen we! Daarom lossen we dit graag voor je op. Bel met een van onze supportmedewerkers, dan kijken we samen met jou naar een oplossing.

Slecht wifi-bereik? Vaak is dit op te lossen door eens goed naar je wifi-opstelling te kijken. We schreven een pagina vol slimme tips voor jouw wifi thuis.

Kwaliteit internetfilter

Hoe goed je internetfilter werkt, wordt bepaald door hoe je hem instelt. Door categorieën aan of uit te zetten, pas je het filter aan naar jouw wens. We laten je graag zien hoe je dat doet.

Bel 0341 274 999.

Verhuizen

Bij een verhuizing moet je veel regelen. Ook je internetverbinding. Een verhuizing kun je makkelijk zelf regelen in MijnKliksafe.nl.

Je kan Kliksafe in veel gevallen meeverhuizen: je stopt het modem in de verhuisdoos en neemt deze mee. In sommige gevallen wordt er bij een verhuizing een nieuw modem naar het nieuwe adres gestuurd. Daar krijg je vanzelf bericht over. 

Geen beschikbaarheid op je nieuwe locatie? Vaak is er meer mogelijk dan je denkt. Bel ons dan op 0341 274 999.

Let op! Zorg er voor dat je 6 weken van tevoren je verhuisdatum aan ons doorgeeft. We raden aan om ons te bellen, om je zo spoedig mogelijk te helpen.

Overlijden

Wil je opzeggen voor een familielid of kennis die is overleden? Wij kunnen ons voorstellen dat je het al moeilijk genoeg hebt in deze tijd.

Mail ons de overlijdensacte (geen rouwkaart) en wij zeggen het abonnement voor je op. De opzegtermijn is twee weken.
Mailen mag naar od@kliksafe.nl

Wij wensen je veel sterkte toe in deze tijd.

Kwaliteit klantenservice

We doen ons uiterste best om je te helpen. Vervelend als we je niet goed genoeg hebben kunnen helpen, en je daardoor ontevreden bent.

Bel ons, om nog een keer samen te kijken hoe we je kunnen helpen. Ook horen we graag hoe we onze service kunnen verbeteren.

Bel ons op 0341 274 999.

Toch opzeggen?

Toch echt besloten je abonnement te beeïndigen? Dat doe je door te bellen of via het formulier.

Bellen

Je kunt een opzegging doorgeven door te bellen naar het onderstaande nummer.

Bellen

Houd je klantgegevens bij de hand, zo kunnen wij je zo goed mogelijk helpen. We zullen je ook een aantal controlevragen stellen om je abonnement te bevestigen.

Online formulier

Let op eventuele contractuele verplichtingen.